marți, 16 iulie 2013

As vrea...

Pana sa ma apuc sa scriu postarea asta,aveam o mie de idei.O mie de idei despre cum sa expun ceea ce simt....am uitat tot...
Fiecare atingere a ta declanseaza simtiri pe care nu am crezut ca o sa le mai am vreodata.
Fiecare gand la tine declanseaza un zambet  pe fata mea...
Imi place starea asta,imi place sa nu stiu,sa astept dar sa nu stiu ce astept...
Imi place sa te privesc...
As vrea...nu doar un rasarit...
As vrea...sa te tin in brate..sa ma joc in parul tau...
As vrea sa iti alung toate grijile,temerile,supararile...
As vrea sa te vad zambind mereu...
Dar nu intotdeauna ai ceea ce iti doresti...Si uneori e mai bine sa te abtii...
SI am sters-o si am scris-o din nou,si probabil am sa o mai sterg de 7 ori.
Dar numai!Gata!Fie ce o fi!Nu am nimic de pierdut...Absolut nimic...Decat pe tine...

Niciun comentariu: