joi, 25 octombrie 2018

HoReCa la superlativ cu Expressoft Technology!

Cum nu toată lumea știe ce înseamnă HORECA, o să explic puțin. Horeca este acronimul pentru industria ospitalității, și vine de la Hotel, Restaurant, Cafenea.
Când ai un restaurant, indiferent de tipul acestuia, este necesar să vii în întâmpinarea clientului, să îți ușurezi munca, și să ușurezi munca angajaților. Ei bine, soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale vine de la Expressoft  Technology. Fie că îți este necesar un POS restaurant, ai nevoie de asistență 24/7, sau ai nevoie de marcaj mobil, sau un software de gestiune stocuri, ei au soluția pentru tine.
Știi cum e când mergi la restaurant și trebuie să stai 30-40 de minute să îți ia cineva comanda, și apoi încă 30-40 de minute până vine? Eventual dacă ospătarul nu are carnețel, te trezești că îți mai greșește și comanda? Sau ești cu copilul, și rogi să îți facă ceva separat, fără sare, și preparatul vine cu o tonă de sare? Poate stai, sau poate te enervezi și pleci, oricum, a doua oară nu mai calci în restaurantul respectiv.
Oamenii, clienții, sunt din ce în ce mai grăbiți, mai pretențioși, și, pentru ca o afacere să aibă succes, ai nevoie de soluții inovative care să țină pasul cu tehnologia și pretențiile clienților totodată.
Cel mai bun exemplu este reprezentat de soluția de marcaj mobil Expressoft POS, care este de fapt 3 în 1, reunește 3 dispozitive: POS, pager și smartphone. Asta înseamnă că se reduce timpul de preluare a comenzilor cu până la 60%, se eficientizează comunicarea dintre ospătari, bar și bucătărie, și automat crește și profitul. Iar cu opțiunea de gestionare a stocurilor, poți să știi în timp real de ce ai nevoie pentru a reface stocurile. Eu de exemplu, am lucrat o bună perioadă de timp în bucătărie, și niciodată nu ni se refăceau stocurile la timp, oricâte liste aș fi făcut. Cu software-ul ăsta, sunt convinsă că se pot estima stocurile și face aprovizionarea în funcție de asta.
Așa că pot recomanda din toate perspectivele acest software. Și din postura de client, pentru că merg destul de des prin restaurante, și din perspectiva de angajat. Ca patron nu știu ce să zic, nu mi-a trecut prin cap niciodată să am restaurantul meu, gândidu-mă că e prea multă bătaie de cap, însă cu cei de la Expressoft Tehnology, parcă sună mai ușor de gestionat o astfel de afacere, decât prin metodele clasice, casă normală de marcat, carnețele de comenzi, și tot așa.
Așa că dacă ai nevoie de clienți mulțumiți, pe care să îi transformi și în clienți fideli, poți apela cu încredere la cei de la Expressoft Tehnology, indiferent că ai fast-food, restaurant, cafenea, bistro, pub, sau orice din acest domeniu. Au o multitudine de soluții, iar faptul că au suport 24/7 mi se pare excepțional, având în vedere că te poți trezi oricând cu un control de la ANAF, și cei de la suport pot ajuta, dacă persoana responsabilă nu se pricepe la scos x-ul de exemplu. Bine, vorba fie între noi, ar trebui să știe toate astea cine se ocupă. Baftă la vânzare!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

2 comentarii:

  1. Buna,


    Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre si iti dorim succes!


    Cu ganduri bune,

    Echipa Expressoft.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre si iti dorim mult succes!


    Cu ganduri bune,
    Echipa Expressoft.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai întrebări, sau dorești să scriu un articol pentru compania ta, lasă un mesaj aici.