duminică, 15 noiembrie 2020

Tot ce vrei de la BacaniaTei

De cand cu pandemia asta am devenit fan comenzi online, cu mancarea cat mai proaspata si naturala si mai ales de la producatori autohtoni. Prefer oricand sa mananc o rosie romaneasca mai scumpa, decat un plastic fara gust si miros din supermarket. Asa ca m-am gandit sa incerc si produsele de la Bacania Tei. Va zic sincer, toate au fost minunate. Cu o singura comanda am avut 5 mese pentru 4 persoane. O sa vedeti in poza si in video ce am gatit, mai putin ciorba de rasol de vitel, si salata. Nu au apucat poze :)
Au oamenii astia pe site de toate pentru toti. Momentan produsele proaspete le livreaza doar in Bucuresti si Ilfov iar cele neperisabile in toata tara.
Eu mi-am luat carne, branza, si o ladita de legume.
Nu va mai zic ce gust au avut toate, dementiale. Am gatit cu drag iar cei trei critici culinari din casa au fost multumiti.






Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2020!

3 comentarii:

Raluca spunea...

Au preparate foarte bune, multumesc pentru recomandare!

Iuliana spunea...

Au chestii bune, multumesc pentru recomandare :)

Alexandra spunea...

Arata foarte bine.