vineri, 22 iulie 2011

ascult....

Ascult.....tare,poate asa va auzi si inima...si va incepe sa bata iar....pentru mine...nu pentru tine...pentru toate visele pe care le-am avut si tu le-ai spulberat.Inca am aripi,inca stau in picioare.Nimeni si nimic nu ma poate darama.Pentru ca....CRED...si intotdeauna voi spera,la ceva mai bun.Pulsul e scazut...nu-mi aud inima insa sunt vie...nu mai simt,nu te mai simt in preajma mea,nu ma mai doare nepasarea ta.Ingerul meu e aici aproape,trebuie doar sa-mi deschid inima si va veni.Dar inainte trebuie sa fac inima sa bata iar.Fiecare gura de aer doare,fiecare oftat innabusa suspinul,ma intelegi?Eu una nu ma inteleg,inca sper sa ma descopar...Durerea e ingrozitoare...dar va trece...nu e vina ta.
E vina mea pentru ca mi-am creat o iluzie,o iluzie a ta,te-am urcat pe piedestal si am cazut cand am deschis ochii si m-am trezit din vis.Dar inca stau in picioare!!!
Si asa voi ramane...

Niciun comentariu: