vineri, 19 aprilie 2013

tu....

Tu...Mi-ai dat aripi si apoi le-ai frant.Dar stii ceva?Nu am nevoie de tine!!!Daca esti cum esti,nu ma meriti.Sunt mai mult de atat.Nu am nevoie de tine sa fiu eu!Am curaj sa fiu eu!Te-am adorat din prima clipa.Si acum te ador,te iubesc dar nu te vreau.Probabil nu-mi voi mai aminti.Mi-e usor sa uit.Insa in suflet imi va ramane amintirea,imi vei ramane amintire.Am sa tresar de fiecare data cand iti voi simti mirosul,cand ma vei atinge inima imi va tresari.Am si fluturi dar fluturii mei zboara organizat:) Te vreau,dar nu am nevoie de tine! Am nevoie de tine,dar nu te vreau! Poti intelege? Din pacate nu cred.Realitatea noastra e diferita de a lor.Realitatea mea e diferita de a ta! Nu cred ca ai fi capabil sa imi oferi ce am eu nevoie...Iar eu n-am nevoie decat sa imi zambesti,sa ma imbratisezi,sa ma saruti...din cand in cand!Dar tu nu poti iubi asa!Eu pot.Si am sa te iubesc cum am iubit si cum iubesc.Neconditionat... Si totusi mi-ai lasat un gol in suflet.Esti ordinar in ochii celorlalti,dar in ochii mei esti...ai "Je ne sais qoui" Si totusi altcineva ar trebui sa te astepte...si totusi nu o face,si totusi nu esti fericit.Si daca nu te face fericit nu te merita.Si meriti sa fi fericit.Esti capabil de lucruri extraordinare.Esti minunat si nici macar nu stii asta!Daca erai fericit...nu ai fi fost asa,acolo,atunci.... Si nu stii ca te-am placut din prima clipa.Din prima zi ti-am adorat gropitele,zambetul,degetele:)) Nu pot fi indiferenta,nu imi pot ascunde sentimentele. Singura pot face lucruri extraordinare,dar alaturi de tine ar fi fost nemaipomenite.As fi vrut sa fiu eu cea cu care adormi in gand,cea care adoarme in bratele tale.Dar nu esti asa. Esti doar o iluzie.Te sterg cu buretele si imbratisez viitorul.Iar viitorul mi-e plin de oportunitati,vise,sperante. Mi-e plin de oameni care sunt capabili sa ma inteleaga si sa ma iubeasca,pe mine. Sunt Eu intotdeauna,nu ceea ce vor altii sa fiu. SI tot acolo il voi gasi pe el,pe cel care va fi capabil sa-mi zambeasca,sa ,a doreasca,sa ma iubeasca,sa ma sarute...SI imi va creste aripile si ma va invata sa zbor,si va zbura alaturi de mine.Si rad... M-ai facut sa rad in sinea mea.Stiu ca nu se termina aici.Stiu ca vom mai fi noi,noi si atat.Daca nu acum,candva...chiar si doar in vis...vom mai fi. by:P.A.M

Niciun comentariu: