marți, 7 mai 2013

Deci asa se simte o inima franta...mi-e dor si doare,mi-e dor de copilarie... E atat de usor sa faci rau,sa minti.Adevarata putere sta in adevar,in bunatate...Oamenii slabi nu sunt capabili sa fie buni,sa spuna adevarul.Da adevarul doare si doare tare,dar minciuna doare si mai tare. Libertate,imi spui;ce e libertatea...si eu vreau libertate,dar vreau sa fii acolo atunci cand am nevoie de tine,cand am nevoie sa ma tii in brate si sa imi saruti pleoapele ingreunate de lacrimi... Vreau sa fii bun cand esti cu mine,pentru mine;atunci cand lumea e prea rea si n-am la cine sa alerg,sa-mi intinzi o mana si sa-mi spui:SUnt aici! NIciodata nu ma invat minte dragul meu...Nu pot sa invat ca oamenii nu sunt buni.Eu cred cu tarie ca toti oamenii au ceva bun in ei.In tine am vazut acea bunatate pe care eu o caut...Un suflet cald si bun...Doar ca nici tu nu esti constient ca il ai.....

Niciun comentariu: