marți, 23 iulie 2013

A se asculta cu inima!

Am ascultat toata ziua melodia asta dupa ce am citit un post pe blogul lu'Otrava.
Nu conteaza povestea melodiei,aici e vorba de povestea mea.Povestea mea in care sufletul imi e coarda de chitara,usor dezacordata.Chitara la care as vrea sa canti si canti,insa nu stii melodia.Vrei sa schimbi melodia sa fie pe placul tau.Mai canti si la alta chitara,dar nu stii ca aceasta chitara te adora,iti adora acordurile.
Plutesc cu fiecare acord,ma inalt pe aripile unui stol de fluturi.Mi-am dorit fluturi,nu stoluri intregi.Dar e o senzatie minunata.Ma inalt spre cer ca un fulg de nea si apoi revin cu picioarele pe pamant.Nu vrei sa afli melodia care face aceasta chitara sa vibreze si totusi vibreaza.Vibreaza la fiecare atingere,fiecare zambet,fiecare vorba care mai inalta o nota.Timpul mi-e prieten si dusman cand ma gandesc la tine...Doar visele imi stiu melodia,melodie despre noi.In vise esti al meu,doar al meu....

Niciun comentariu: