luni, 22 iulie 2013

Cum?

Cum ii explici inimii tale ca nu e normal sa se indragosteasca fara sa consulte ratiunea?Cum?
Intotdeauna mi s-a spus ca ce e al meu e pus deoparte.Am ajuns la concluzia ca pe al meu l-a lovit autobuzul sau ceva de genul.
Adevarul e ca ratiunea nu are nici o legatura cu dragostea.Dragostea nu intreaba daca esti pregatit sau nu sa o primesti.Eu una l-as impusca pe Cupidon in momentul asta.


Ma doare...dar nu pot..nu pot sa astept..nu pot sa ma astept ca maine sa zici ce as vrea eu sa zici.
Urasc cand totul e atat de complicat.
Urasc faptul ca se amplifica parca sentimentele cu cat incerc sa neg.
Urasc ca imi populezi visele...
Urasc sa te vad in toti....
Urasc faptul ca mi-a ramas mirosul tau in nari....si nu mai pleaca de acolo...

Nu pot...nu am fost,nu sunt si nu am sa fiu niciodata locul doi...NU pot si nu vreau.

Niciun comentariu: