vineri, 11 octombrie 2019

Low cost =low service?

Întotdeauna am vrut sa ma fac stewardesa sau pilot de avion. Sentimentul pe care il am atat la decolare/aterizare, cat si in aer e de nedescris. E un sentiment de libertate, combinat cu adrenalina si siguranta in acelasi timp.

     Am zburat de-a lungul timpului si cu low cost, cat si cu chartere, asa ca e imposibil sa nu le compar de fiecare data. 
Dar cand nu am incontro, zbor si cu low cost, chiar daca ma enerveaza teribil politica recenta a bagajelor de mana. Noroc cu cei de la TravelKit de unde poti lua bagaje de mana Wizz Air, sau bagaje de mana Ryanair. Adicatelea, daca zbori frecvent cu una din companii, iti iei trolere ieftine de la oamenii astia, si stai fara griji ca nu o sa fie acceptat bagajul de mana.
Eu una, si cand eram singura, tot aveam o tona de bagaje dupa mine, dar de cand am doi copii, iau aproape toata casa cu mine, hihi.
Mai am cateva motive pentru care nu mai suport sa zbor cu low cost:
  • Daca esti mai inalt, inalta, undeva la peste 1.80m, nu o sa ai loc la picioare, eu am 1.73 si tot ma inghesui de numa' numa'
  • Daca esti pufosica, te vei inghesui si in scaun, nu doar la picioare, caci sunt cam inguste scaunele si tare incomode
  • Ai absolut toate sansele sa te trezesti cu una pereche de picioare descaltate langa nasuc, eventual si cu niscaiva mirosuri "placute" sau cu unu, doi genunchi in spatar
  • Nu cred ca am intalnit vreodata o aterizare fara aplauze, lucru care nu e neaparat negativ, si ma amuza teribil,  mai ales ca ai mai putine sanse sa patesti ceva cu avionul, decat cu masina pe autostrada de exemplu. 
  • Si nu in ultimul rand, personalul nu este la fel de dragut la low cost cum e la chartere.
Cam atat despre low cost dragii mei. Trageti voi concluziile! 
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu: