miercuri, 9 octombrie 2019

Vruuuuummmm!

Adrenalina.....unii oameni sunt dependenți de adrenalina, si cauta mereu metode de a o obtine. Unii sar cu parasuta, altii fac bungee jumping, altii apeleaza la sporturi extreme. Daca esti insa pasionat si de masini si dependent de adrenalina, atunci cea mai buna metoda de a o obtine este la bordul unei masini Honda Type R intr-un circuit ca cel din Nurburgring din Nurburg, Germania.

``Nürburgring este un circuit de curse auto din Germania. Începând din 1951 și până în prezent Nürburgring a găzduit Marele Premiu al Germaniei, Marele Premiu al Europei si Marele Premiu al Luxemburgului. Legenda Iadului Verde
De la construcția sa (1925 - 1927), Nordschleife s-a bucurat de o reputație de traseu terifiant și fără milă prin pădurile Eifel. Un jurnalist englez care a vizitat Nordschleife în cursa de deschidere din 18 iunie 1927 a ajuns chiar la concluzia „că parcă ar fi fost trimis un uriaș aflat în stare de ebrietate pentru a determina ruta”. Pilotul de Formula 1 Sir John Young Jackie Stewart - după toate, de trei ori campion mondial în 1969, 1971 și 1973 - a fost atât de impresionat de circuit, încât i-a dat numele pe care probabil că nu-l va pierde niciodată: Green Hell (Grüne Hölle)
Sursa foto: nuerburgring.de
``Iar masina....ahh, masina asta... Honda Civic Type R duce condusul sportiv la extrem. Automobilul a fost proiectat pentru performanță și Civic Type R beneficiază de tehnologie inspirată din motorsport. Printre elementele preluate se numără prizele de aer pentru răcirea frânelor, eleron aerodinamic, capota fabricată din aluminiu, ventilată și evacuare centrala tripla.
Interiorul noului Honda Civic Type R pune confortul șoferului și al pasagerilor pe primul plan. Scaunele sunt inspirate din lumea curselor, iar materialele premium fac diferența. Interiorul care atrage cu sine pofta de aventură dispune de tot ce este necesar unui temerar: cadrane de bord clare și ușor de citit, schimbator de viteze din aluminiu și noul sistem multimedia Honda Connect cu ecran touchscreen de 7" si navigatie Garmin integrata (compatibilitate Apple Car Play si Android Auto).``(Hondatrading.ro)
            Din multele modele Honda, acesta mi se pare cel mai potrivit. Si sunt mega incantata pentru ca voi avea ocazia sa o testez alaturi de un pilot de curse cu experienta, Daniel Onoriu.
           
         Si am ajuns pe pista cu aceasta frumusete de masina, care atinge suta in doar 5.8 secunde, iar zgomotul din masina are doar 68db ceea ce e minunat pentru urechile mele. Avand alaturi un pilot cu experienta, nu pot decat sa ma bucur ca am cui sa ii ascult sfaturile.  Iar doza de adrenalina vine repede, vruuuuuum se aude din motor, iar rotile par a sfarai pe asfaltul circuitului. Sper doar sa nu intru in parapeti, cum fac in jocurile virtuale(hihi), nu de alta, dar acasa ma asteapta doua minunatii de copii.
    Insa pasiunea pentru motoare, masini si curse nu dispare chiar daca devii mama. Desi uneori suntem numite sexul slab, nu m-ati vazut reparand o pana, sau umblanf sub capota. Lucru de care Honda nu are nevoie, desigur, poate doar sa schimbi uleiul sau sa ii admiri motorul. Si daca cauti si Honda Civic de vanzare, te vei convinge ca asta e ce ai nevoie, daca vrei sa te simti un sofer adevarat. Eu iti recomand Type R.
     Asa, si sa revenim la antrenamentele pentru circuit, cu toate ca sunt deja aici si particip la antrenamente, tot nu imi vine sa cred ca voi concura cu cei mai buni din lume. Si vinovat este doar tata, care mi-a transmis "microbul" masinilor si al vitezei.
     Merita, macar o data in viata sa participati live(in public macar) la un circuit. Nu se compara senzatia de adrenalina, insa si de pe margine ti se poate face pielea de gaina. Sunetul vitezei, pilotul preferat la volanul unei masini cu clasa, fiecare curba luata corespunzator, toate construiesc tabloul perfect al circuitului. Un circuit de viteza, in secolul vitezei. Sunt ca sarea si piperul din mancare.
     Traiti viata la maxim, aveti doar una! Asa cum e si Honda Civic Type R!
     Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019!

Niciun comentariu: