Adrenalina.....unii oameni sunt dependenți de adrenalina, si cauta
mereu metode de a o obtine. Unii sar cu parasuta, altii fac bungee jumping,
altii apeleaza la sporturi extreme. Daca esti insa pasionat si de masini si
dependent de adrenalina, atunci cea mai buna metoda de a o obtine este la
bordul unei masini Honda Type R intr-un circuit ca cel din
Nurburgring din Nurburg, Germania.
De la
construcția sa (1925 - 1927), Nordschleife s-a bucurat de o reputație de traseu
terifiant și fără milă prin pădurile Eifel. Un jurnalist englez care a vizitat
Nordschleife în cursa de deschidere din 18 iunie 1927 a ajuns chiar la
concluzia „că parcă ar fi fost trimis un uriaș aflat în stare de ebrietate
pentru a determina ruta”. Pilotul de Formula 1 Sir John Young Jackie Stewart -
după toate, de trei ori campion mondial în 1969, 1971 și 1973 - a fost atât de
impresionat de circuit, încât i-a dat numele pe care probabil că nu-l va pierde
niciodată: Green Hell (Grüne Hölle)
``Iar masina....ahh, masina asta... Honda Civic
Type R duce condusul sportiv la extrem.
Automobilul a fost proiectat pentru performanță și Civic Type R
beneficiază de tehnologie inspirată din motorsport. Printre elementele preluate se numără prizele de aer pentru răcirea
frânelor, eleron aerodinamic, capota fabricată din aluminiu, ventilată și
evacuare centrala tripla.
Interiorul noului Honda Civic Type R pune confortul
șoferului și al pasagerilor pe primul plan. Scaunele sunt inspirate din lumea
curselor, iar materialele premium fac diferența. Interiorul care atrage cu sine
pofta de aventură dispune de tot ce este necesar unui temerar: cadrane de bord
clare și ușor de citit, schimbator de viteze din aluminiu și noul sistem multimedia
Honda Connect cu ecran touchscreen de 7" si navigatie Garmin integrata
(compatibilitate Apple Car Play si Android Auto).``(Hondatrading.ro)
Din multele modele
Honda, acesta mi se pare cel mai potrivit. Si sunt mega incantata pentru ca
voi avea ocazia sa o testez alaturi de un pilot de curse cu experienta, Daniel
Onoriu.
Si am ajuns pe pista cu aceasta
frumusete de masina, care atinge suta in doar 5.8 secunde, iar zgomotul din
masina are doar 68db ceea ce e minunat pentru urechile mele. Avand alaturi un pilot
cu experienta, nu pot decat sa ma bucur ca am cui sa ii ascult sfaturile. Iar doza de adrenalina vine repede, vruuuuuum se aude din motor, iar rotile
par a sfarai pe asfaltul circuitului. Sper
doar sa nu intru in parapeti, cum fac in jocurile virtuale(hihi), nu de alta,
dar acasa ma asteapta doua minunatii de copii.
Insa pasiunea pentru motoare, masini si curse nu dispare chiar daca
devii mama. Desi uneori suntem numite sexul slab, nu m-ati vazut reparand o
pana, sau umblanf sub capota. Lucru de care Honda nu are nevoie,
desigur, poate doar sa schimbi uleiul sau sa ii admiri motorul. Si daca cauti
si Honda Civic de vanzare,
te vei convinge ca asta e ce ai nevoie, daca vrei sa te simti un sofer
adevarat. Eu iti recomand Type R.
Asa, si sa revenim la antrenamentele pentru circuit, cu toate ca sunt
deja aici si particip la antrenamente, tot nu imi vine sa cred ca voi concura
cu cei mai buni din lume. Si vinovat este doar tata, care mi-a transmis
"microbul" masinilor si al vitezei.
Merita, macar o data in viata sa participati live(in public macar) la un
circuit. Nu se compara senzatia de adrenalina, insa si de pe margine ti se
poate face pielea de gaina. Sunetul vitezei, pilotul preferat la volanul unei
masini cu clasa, fiecare curba luata corespunzator, toate construiesc tabloul
perfect al circuitului. Un circuit de viteza, in secolul vitezei. Sunt ca sarea
si piperul din mancare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu