miercuri, 4 aprilie 2018

Ma-ntorc la tine iar si iar Hotel Aurora!

Sunt nascuta primavara, insa in fiecare primavara, astept cu nerabdare sezonul estival, sa ajung la mare, acolo unde exista un soi de magie in aer, de libertate, de aer sarat…Vara e anotimpul meu preferat, iar marea, ei, marea este iubirea mea cea mare. Iar la mare, am gasit si cea mai buna locatie pentru un sejur in Romania, si anume Hotel Aurora Mamaia, un hotel de 2 stele, care insa merita mai mult, si care se afla atat aproape de plaja cat si aproape de orasul Constanta. Ei bine, anul asta am revenit, si pentru ca e primul an in 3, ne-am propus sa facem turul Constantei, la pas, sa descoperim istoria acestuia, istoria invaluita de multiculturalitate. In acest scop, o sa vizitam Farul, Catedrala, Cazinoul si Biserica Greaca, iar apoi vom cina la Restaurantul Mamaia.
Abia astept sa ma plimb pe faleza si sa am parte de distractie la piscina cu pitica mea, sa o invat sa inoate, si apoi sa ne relaxam pe sezlong.
De fiecare data cand ajung la mare, imi place sa visez cu ochii deschisi, si imi imaginez istoria fiecarui loc pe care il vizitez. De exemplu, imi imaginez ca Farul Genovez calauzea navele unor regi si regine, atunci cand aveau nevoie mai mult, atunci cand isi pierdeau speranta, pe timp de furtuna.
As mai vrea sa vizitez Cetatea Histria, veche de peste 2600 de ani. Interesante de vizitat ar mai fi si Moscheea, care e aproape de Piata Ovidiu si are aproximativ 50 de metri inaltime; Cazinoul, cu arhitectura in stil rococo; precum si acvariul, delfinariul si planetariul.
Constanta e un oras vechi, multicultural, plin de istorie si oameni simpatici, si merita vizitat cu fiecare ocazie, si are aproape cea mai `tare` statiune de la malul marii.

Acest articol a fost scris pentru SPring Super Blog 2018!



Niciun comentariu: