vineri, 23 martie 2018

Calatoreste, viseaza, iubeste!

Fiind o cititoare de povesti inraita, automat ador si sa calatoresc, sa cunosc oameni noi, sa descopar locuri noi, sa mananc lucruri noi, sa cunosc culturi diferite, direct de la sursa. De mic copil am visat sa vad lumea, am si avut sansa sa vizitez o tara din afara Europei, dar din pacate, odata ce calatoresti pentru prima data, nu vei mai fi niciodata la fel! Asta pentru ca, eu una, mi-am lasat o bucatica de suflet peste tot pe unde am fost, si nu voi mai fi niciodata intreaga.
Mereu am considerat ca este mai bine sa ma informez, inainte de a calatori undeva, despre legi, traditii, dar am lasat si o portie de mister pentru calatorie. Cat despre prejudecati, pentru ca despre fiecare cultura exista prejudecati, le-am lasat deoparte si am vrut sa ma conving singura.
Fiecare calatorie a fost ca un vis pentru mine, din care nu mi-am dorit sa ma trezesc, dar am facut-o.  Toate calatoriile au fost vacante speciale. SI toate vacantele speciale au avut destinatii speciale.
Speciale au fost pentru mine, si vor fi in continuare.
Urmatoarele destinatii speciale pentru vacante speciale vin de la CND Vacante Speciale, cu care am ales sa calatoresc in viitor. Iar prima destinatie pe lista mea este Bali, o destinatie exotica pentru o vacanta speciala, avand in vedere ca este prima in trei, ca o familie. In Bali mi-am dorit sa  ajung de cand am vazut filmul Eat, Pray, Love, si m-am indragostit pur si simplu de peisaje, cultura, oameni. Sunt curioasa daca sunt la fel si in realitate. Iubesc orice tara care are deschidere la mare sau ocean, imi alimenteaza visarea si dorul de duca. Probabil am fost marinar intr-o viata anterioara.
Pe site-ul celor de la CND Vacante Speciale am gasit mai multe destinatii speciale si ca vacante recomandate din partea mea ar fi:Bali, Seychelles, Mauritius, Punta Cana, Maldive. Trust me, am fost director PR pentru al doilea om din lume care a vazut toate tarile, si ma ocupam de cazarea acestuia la cele mai tari hoteluri din cele mai tari destinatii, iar oamenii astia de la CND colaboreaza cu niste hoteluri de nota 10, care va va face sa va simtiti intr-adevar intr-o vacanta exotica si speciala si toate punctele de vedere.
Eu una abia astept sa merg in Bali, sa stau pe plaja, sa ma relaxez, sa ma bucur de peisajele mirifice de acolo, sa mananc mancarea lor traditionala, sa stau intr-una din casutele alea minunate, unde pot dimineata sa ma arunc direct in apa, de unde pot vedea rasarituri si apusuri minunate, unde ma pot conecta cu natura, si ma pot bucura de liniste. O liniste de care cu totii avem nevoie, departe de agitatia si zgomotul din orase prafuite si obosite. CU totii avem nevoie sa iesim din cotidian si sa ne permitem o liniste luxurianta ca aceea oferita de o vacanta exotica.



Ma asteapta curand odihna si relaxare, cum nu am mai avut parte de cand am nascut( asta daca o sa ma lase pitica mea), insa pot indrazni sa visez ca ma va lasa scumpa mea fiica sa ma bucur si de liniste.
 Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: