marți, 27 martie 2018

Salvarea vine din Online!

Sunt salvata. Visul meu va deveni realitate cu ajutorul e-trad.ro – Primul magazin online detraduceri din România.
e-trad
Tocmai am primit un mail de la o firma din Danemarca la care am aplicat acum ceva timp pentru un post de manager proiect. M-au acceptat, insa am o problema minora, trebuie sa trimit certificat de nastere, diploma de absolvire a liceului, diploma de absolvire a facultatii, adeverinta medicala, diploma de absolvire masterat, foaie matricola, certificat de casatorie si cazier in doar 3 zile. Norocul meu ca am gasit  platforma de traduceri e-trad, care este un magazin online de traduceri  si se ocupa cu tot ce tine de: traduceri medicale, traduceri tehnice, traduceri acte auto, traduceri documente personale, traduceri tehnice, traduceri juridice, traduceri financiar-bancare, traduceri juridice, traduceri marketing & PR, traduceri acte studii
E absolut minunat acest site, nu mai trebuie sa ma deplasez, pot sa incarc documentele direct la ei pe site, au si preturi decente, au chiar si proofreading nativ, deci am garantia ca documentele vor fi traduse corespunzator. Pot sa dau comanda direct de pe telefon, platesc cu cardul, selectez doar limba, deadline, incarc documentele si gata.
Mi se pare extraordinar, va puteti imagina cate drumuri si cat timp as fi pierdut pe drum pentru toate documentele astea traduse? Ca sa nu mai vorbesc de costurile exorbitante practicate de unii traducatori, mai trebuia si apostila si tot asa. In schimb cu e-trad, pot sa am toate documentele necesare traduse, fara sa depun vreun efort, si fara sa ma deplasez.
Nu stiu ce m-as fi facut fara e-trad, probabil as fi pierdut sansa asta minunata, care ma va ajuta sa ma mut in tara unde mi-a ramas inima in timpul stagiului Erasmus petrecut acolo.
Asa ca am sa recomand magazinul online de traduceri oricarui student Erasmus, lucru care le va usura aplicatia extrem de mult, nu vor mai trebui sa faca ”n” drumuri inutile, pe langa drumurile pe care le au deja de facut.
Tot ce am de facut acum, dupa ce am dat comanda, e sa astept sa imi fie trimise documentele, si sa le trimit pe mail mai departe, pentru ca firma din Danemarca sa imi  faca formele de angajare. Si apoi, Danemarca-here I come!
Am promis candva ca ma voi intoarce, si in sfarsit o voi face. Ma intorc pe taramul vikingilor si al celor mai fericiti oameni din lume, oameni care nu isi fac griji pentru ziua de maine.
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: