miercuri, 14 martie 2018

Femeie, mama, fiica, sora, sotie?

De ce să sărbătorim femeile în fiecare zi, nu doar de 8 Martie?


Fara femei, lumea nu ar exista. Da, stiu suna tare feminist, insa asta e realitatea. Da, intr-adevar este nevoie si de barbati, pentru ca lumea are nevoie de echilibru, insa barbatii au nevoie de noi cum avem si noi nevoie de ei. Si, nu, de multe ori nu avem nevoie de forta lor(chiar daca asta le place sa creada), si am putea face tot ceea ce fac ei(profesional vorbind), insa avem nevoie de ei, pentru a ne simti iubite si apreciate, in siguranta, frumoase si deosebite(chiar daca ne putem simti asa si fara).
Femeia e cea care are grija de tot ce e in jurul ei, si mai gaseste putin timp si pentru ea. Ea oblojeste ranile, si gateste cu dragoste, ingrijeste copiii, sotul, fratii, surorile;in functie de varsta. Femeia poate fi tandra, calda si iubitoare, sau poate deveni o scorpie cand e ranita. Fiecare om are o femeie deosebita in viata lui/ei, fie ca este vorba de mama, sora, bunica, sotie, fiica. Femeia asigura echilibrul in casa, ordinea, linistea, pacea si dragostea. Uneori poate deveni cicalitoare, dar de multe ori o face din prea multa iubire. De multe ori, uita ca mai are si ea vise si nevoi, mai ales dupa ce devine mama, si mai apoi bunica. Si cum altfel sa iti arati aprecierea, decat prin daruirea unor flori minunate. Nu am intalnit pana acum femeie careia sa nu ii placa florile. Cum tot ne aflam in luna femeilor, am tot cautat o modalitate de a trimite femeilor dragi din viata mea flori, fara sa ma deplasez. Drept urmare am gasit o florarie online, mai exact Interflora International, care trimite flori la domiciliu. Asa ca nu trebuie sa ma deplasez, comand flori online, iar dragile mele femei primesc florile pe care le adora.
Am invatat de mica, de la bunicul meu, ca nu ai nevoie de o ocazie sa daruiesti flori. El si bunica mea au aproape 60 de ani de casnicie, si o iubeste ca in prima zi. De fiecare data cand are ocazia, ii daruieste flori. Tot asa auzisem de o poveste, cu un tip care a stiind ca va muri, a facut comanda la o florarie, pentru ca sotia lui sa primeasca lunar un buchet cu florile preferate si un biletel de la el, timp de cativa ani. Ce frumos, nu? Ce mod mai bun de a-ti demonstra aprecierea, daca nu prin flori? Si eu de copil, economiseam bani, ca sa ii cumpar mamei frezii cu fiecare ocazie. Bunicii mele in schimb, ii duceam orice tip de flori, zambile, trandafiri, stanjenei, narcise, gerbera, chiar si garoafe. Acum mai am in lista soacra, careia ii plac florile in ghiveci mai mult, dar apreciaza si buchetele.
Trebuie cumva sa ii sugerez si sotului floraria online descoperita, asa nu va mai trebui sa se chinuie sa gaseasca florarii inainte sa ajunga acasa, mai ales acum ca are inca o fata in viata lui pe care sa o floriceasca J




Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018.

Niciun comentariu: