joi, 11 octombrie 2018

Bucătăria ideală!

Datorită unui eveniment nefericit, e necesar să ne mutăm în casa în care a copilărit soțul meu. Și pentru a avea condiții ideale pentru fiica noastră, trebuie să renovăm toată casa, inclusiv bucătăria, lucru care mă bucură, pentru că o pot decora și amenaja după bunul plac. Ador să gătesc, iar de când ne mutăm voi găti pentru 5 adulți și o pitică.   
Și dacă tot renovăm, o să îmi iau și ustensilele pe care mi le doresc. Bucătăria nu este extrem de spațioasă, dar ne adaptăm. În primul rând, trebuie să am destul spațiu de lucru și de depozitare, precum și o masă unde să putem mânca toți împreună, eventual un colțar, să fie mai comod. Și cum ador să gătesc cu muzică, un televizor micuț suspendat și un radio.
Am pe lista de cumpărături fețe de masă colorate, cârpe multe(niciodată nu sunt de ajuns), tacâmuri pentru cea mică, tacâmuri pentru noi(cele vechi nu îmi mai plac deloc), cuțite (un bucătar adevărat are cuțite de calitate și pentru fiecare grupă de alimente) cu suport de perete, tocătoare mari, oală de paste, oală de ciorbă, vase de yena, vase de lut, forme de chec și cozonac; forme de tarte, brioșe și prăjituri; tăvi de friptură, un slowcooker, spumiere, sosiere, polonice, clești, furculiță pentru friptură, termometru, temporizator, spatulă, pensulă de silicon, forme pentru ouă ochiuri, pahare pentru ouă fierte moi, tigăi, veselă de copii, robot de bucătărie, blender și mixer, smothie maker, cafetieră, prăjitor de pâine și sandwich maker, cuptor cu microunde. Toată aparatura va avea aceeași culoare(argintiu) și va avea un colț separat, mobila și masa vor fi negru cu verde asortate cu scaunele.
Lângă chiuvetă o să am suport de prosoape, suport de cuțite, suport pentru foi de copt, foi alimentare și foi de staniol. Tot pe perete, lângă masa de lucru, voi avea rafturi cu condimente. În dulapurile suspendate vor sta tot condimente, făinoasele, pastele, etc; iar in dulapurile de jos cor sta vasele și farfuriile. Tăvile și oalele mari vor sta într-un dulap separat, pentru a fi totul cât mai aerisit și organizat.
O să am și o mini-bibliotecă cu cărți de rețete, și un raft cu condimente în ghiveci, precum și un colț special pentru ardeii mei iuți(în ghiveci), murături și hrean.
Frigiderul va fi unul cu dozator de apă, în două uși, cu muuuult spațiu în congelator, unde să pot pune pentru iarnă tot ce am nevoie: legume tocate, fructe, cărnuri, verdeață.
Plita va fi electrică, și cuptorul la fel, pentru că întotdeauna mi-au plăcut mai tare mâncărurile făcute pe plită, și se fac și mai rapid, plus că se curăță mult mai ușor și rapid decât aragazul normal.
Desigur, undeva pe perete, voi avea un cârlig pentru șorțurile de bucătărie făcute de mine.
Într-unul din dulapurile suspendate vor sta cănile de cafea(personalizate) și ceștile pentru musafiri, precum și paharele( fiecare are un model preferat), atât pentru noi, cât și pentru musafiri.
Pe jos, sub masă, va fi un covor pufos.
Totul va fi exact cum îmi doresc, având în vedere că bucătăria este locul în care se întâlnește toată familia, iar eu, personal, petrec cel mai mult timp.
                Aș vrea sa arate cam ca în pozele de mai jos:






Abia aștept să gătesc în bucătăria mea.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: