duminică, 14 octombrie 2018

Veni, Vidi, Vici sau vidi,vidi,vici

Trăim în era vitezei. O eră în care totul e pe grabă, timpul nu mai este de partea noastră. Ne grăbim la job, ne grăbim să mâncăm, dormim în grabă. Pentru că timpul pierdut nu mai revine, este extrem de important. De aceea, orice economie de timp este absolut binevenită. Eu una, m-am învățat să comand online absolut orice. Încă îmi place să merg la cumpărături, dar doar atunci când am nevoie de ceva pentru fată, în rest, online e mai simplu. De curând, având nevoie de materiale de construcții pentru renovarea casei în care ne vom muta, am descoperit un site de unde pot comanda online absolut tot ce am nevoie pentru renovarea casei și a curții, de unde pot să văd eu cu ochii mei descrierea produselor, părerea altor cumpărători, costul total, etc. Și nu mai trebuie să cred meseriașii pe cuvânt.
 Băieții ăștia de care vorbesc îmi livrează materialele la poartă, și dacă mai și filmez livrarea, obțin și o reducere de 100 de lei. Deci economie la superlativ. Și mai și oferă consultanță dacă am nevoie. Plus că am stat și am analizat o grămadă de recenzii video de pe site-ul lor, dacă nu aș fi fost convinsă dinainte de alegerea făcută, oricum m-ar fi convins recenziile video, pentru că așa functionăm noi ca oameni, ne conving părerile altora care au încercat deja. Dacă ar fi trebuit să merg într-un magazin fizic, aș fi luat-o razna direct, să stau să caut tot ce am nevoie într-o imensitate de magazin, cu angajați obosiți și fără chef. Așa că pe vindem-ieftin.ro am găsit tot ce am avut nevoie: rigips, placi OSB, OSB exterior, țiglă metalică, fereastră ADF, țevi, gresie, faianță;am găsit până și piatră decorativă și pavaje, deși încă nu ne-am hotărât cum facem curtea, trebuie neapărat să fie practică pentru fată, să se poată plimba cu mașina ei sau cu tricicleta. Deși cred că ar fi fost mai ieftin să o construim de la zero, și sigur aș fi găsit pe site tot ce ne trebuia, suntem nevoiți să renovăm doar, pentru că socrul nu vrea să dărâme casa, așa că tot ce facem, trebuie să facem în afara camerei lui.
Bineînțeles că va trebui să îi izolăm și lui camera, măcar pe exterior, să turnăm o șapă autonivelantă și să punem un parchet ceva. La mine în cameră aș fi folosit rășină epoxidică, dar nu știu cât de cald ar ține. Iar meseriașii care ne vor ajuta nu se pricep. Oricum noi o să participăm la tot, mie îmi plac la nebunie renovările, pentru că pun la lucru atât latura artistică, cât și latura practică, și mă mai și distrez.
Pentru peretele din spatele grădinii, o să folosesc tencuială decorativă Weber, pentru că acum e în 5 nuanțe de gri, plus un mușchi enervant care a început să crească în partea de jos. Mi-aș dori în partea din spate a curții să fac un foișor, cu pereți din tamplărie PVC ADF sau panouri sandwich, trebuie să întreb meseriașii cum ar fi mai bine, înainte să dau comandă pe site. Bordurile de la grădină trebuie refăcute și ele, la fel și garajul, căruia îi trebuie o altă ușă, oricum momentan parcăm la poartă, și garajul îl folosim pe post de uscător și parcare de biciclete. Am văzut pe site și pergole retractabile și marchize din policarbonat, iar una din aceste opțiuni va înlocui marchiza improvizată de soțul meu, ca să fie mai mare, și să putem sta în curte la masă și atunci când plouă, iar foișorul va rămâne pentru iarnă J. Și pentru că din familia noastră fac parte și doi căței, un beagle și un ciobănesc, le voi face și lor două căsuțe, deși beagle-ul stă mai mult în casă.
Abia aștept să ne apucăm, să nu ne prindă iarna cu treaba neterminată. 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: