marți, 23 octombrie 2018

Obiecte personalizate prin gravura laser!

Într-o „eră„ suprasaturată de creatori handmade, cu fel de fel de obiecte, care de care mai ingenioase, întotdeauna încerc să vin cu noutăți, pentru a ține pasul cu piața. În acest sens, am achiziționat un gravator laser Bodor, de la Colop Romania, știți voi, cei care produc și ștampile J


Am ales gravatorul BCL-1610X. E o mașinărie super tare, după cum se poate observa și în poză, pot grava orice, sau aproape orice, cu o suprafață de până la 160 x100cm. Are conexiune wi-fi și USB, plug-in pentru Corel Draw și Autocad, suportă o tonă de formate grafice, de la JPG la Bitmap, are sistem de aer comprimat pentru curățarea obiectelor după gravare, sistem de răcire a laserului, poate grava în cantități mari, ceea ce e foarte bine pentru ce urmează să fac.
Așa că pot face de la machete de arhitectură, până la tablouri din lemn gravate, mărturii gravate, gravuri pe sticlă, pe plastic dur, pe lemn, obiecte publicitare, litere volumetrice, panouri publicitare, absolut orice îmi trece prin minte.
Așadar, de azi, dacă ai nevoie de un cadou inedit pentru șef, mamă, soacră, soție, nași, vecina care îți scoate câinele, eu sunt omul care te poate ajuta.
Dacă ai nevoie de mărturii deosebite, făcute bine, repede, și la un preț mai mult decât decent, eu sunt omul tău. Acestea pot fi din lemn, din sticlă, din ce vrei tu, și pot avea orice formă permite gravatorul și masa de tăiat.
Bineînțeles că încă nu i-am descoperit toate funcțiile, și de când l-am luat încerc să fac fel de fel de lucruri.
Aseară m-am apucat să gravez pe lemn câteva poze de familie, și pot spune că au ieșit chiar super(nu am încă poze), aș putea spune chiar că m-am îndrăgostit de gravator, și am cu ce să îmi ocup timpul în serile insomniace, și să îmi aducă și bani. Azi am încercat să gravez o bucată de lemn, care va fi parte din biroul fiicei mele, și a ieșit la fel, foarte tare. O să încerc să fac și decupaje în lemn, pe lângă gravare, să fac lucruri unice, frumoase, pe gustul fiecăruia.
Plus de asta, cred că am făcut tare bine că am investit în mașinăria asta, pentru că pot realiza singură(mă rog, cu ajutorul programelor de pe laptop și a gravatorului) materiale publicitare pentru campaniile asociației, afișe pentru evenimentele asociației, aș putea să încerc să fac și cărți de vizită din lemn, chiar sunt curioasă cum ar ieși. De fapt, mă duc chiar acum să încerc, sper să mai am lemn!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: