joi, 4 octombrie 2018

10 lucruri esențiale din garderoba unei femei/soții/mame


Garderoba unei persoane este diferită în funcție de vârstă, status, statut, preferințe. Pentru femei este însă și mai greu. Mai ales când devine mamă. Asta pentru că în garderoba acesteia trebuie să existe lucruri care să arate feminitatea, să fie și sexy din când în când și să mai fie și practică, pentru lejeritatea mișcărilor, mai ales dacă bebele e toddler.
De-a lungul anilor, am avut diferite stiluri vestimentare, unele în trend, altele mai pestrițe(pe placul sufletului meu de artistă), însă de când am născut, am tot donat din hainele vechi, ca să pot face loc hainelor bebelușei. Și făcând asta, am lăsat loc și pentru câteva obiecte vestimentare noi, care să se muleze pe noul stil de viață.
Primul lucru care nu trebuie să lipsească din garderoba unei femei este o rochie elegantă, de preferință neagră, care să se poată purta la diferite evenimente.  
Un alt obiect vestimentar esențial ar fi un palton, bun pentru zilele răcoroase, practic și elegant.
Alte obiecte care se găsesc în garderoba mea, și pe care le găsiți pe Answear.ro sunt:
-o pereche de jeans clasică
-o pereche de jeans skinny
-o pereche de ghete(botine) de iarnă
-o pereche de pantofi cu toc
-o pereche de adidași New Balance, numai buni pentru plimbările în parc, sau pentru drumurile la magazin/bancă cu copilul în brațe.
-o bluză casual
-o cămașă
-și ultimul dar nu cel din urmă, lenjerie asortată
            De ce Answear.ro? Păi simplu, pentru că este singurul shop online care permite probarea la tine acasă, în fața oglinzii. Eu una urăsc cabinele de probă din magazinele fizice, o dată pentru că sunt mici și înghesuite, mai mereu e coadă, sunt pline de microbi și mirosuri mai puțin plăcute, plus că îmi e mult mai confortabil acasă, mai ales că nu mai am același corp ca înainte de naștere. E ușor de comandat, au tabel cu mărimile, deci nu există riscul să comanzi altă mărime.


Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2018!

Niciun comentariu: