duminică, 28 octombrie 2018

Viața ca o aventură sau cum să ieși din zona de confort!

Există două tipuri de oameni în lume: călători și statornici. Desigur, fiecare dintre noi poate fi călător la un moment dat, și apoi să devină statornic, și invers.
Viața însăși este o călătorie, minunată sau nu, conform perspectivei.
Tipul acesta de oameni, tipul călător, din care îmi place să cred că fac și eu parte au așa…un dor de ducă. Au aventura în sânge și nu suportă rutina. De mic copil mi-a plăcut să citesc, să descopăr culturi noi, am învățat, nu degeaba zic eu, șapte limbi străine, îmi plăcea să îmi imaginez fel de fel de aventuri, în locuri nemaipomenite, cu peisaje care îți taie răsuflarea și pe care o poză nu le poate reda așa cum rămân întipărite în suflet și în minte.
Să descoperi culturi noi, să elimini stereotipurile, să trăiești altfel, chiar și pentru câteva zile pe an, ajută la îmbogățirea sufletului și de ce nu, și a trupului, mai ales când vorbim de turism de aventură.
Astfel de excursii personalizate pentru fiecare suflet călător am găsit la Extreme Travel.
Au atât de multe destinații, încât mi-a fost extrem de greu să mă hotărăsc ce să aleg, așa că am inclus în bucket list două destinații, un circuit safari, care include și ascensiunea pe Kilimanjaro, care îmi va duce la extrem toleranța la oboseală și îmi va testa anduranța; și un circuit în Etiopia, în care voi avea ocazia să vizitez triburi, lucru pe care mi l-am dorit întotdeauna.
De când sunt mamă, nevoia de adrenalină a scăzut drastic, dar cu cât crește fata și devine mai independentă, cu atât îmi revine „dorul de ducă” și setea de adrenalină. AM nevoie să continui să învăț, să continui să descopăr, să lupt cu teama de înălțime, să văd locuri care îmi vor fura cel puțin câteva respirații.
Prima locație pe care am ales-o are în traseu ascensiunea pe Kilimanjaro, până la Uhuru Peak, cel mai înalt punct din Africa(5895m), unde plămânii îmi vor fi puși la încercare de aerul rarefiat, iar mintea și trupul îmi vor fi invadate de mii de emoții, iar adrenalina va fi la ea acasă în sistemul meu circulator. După asta, voi vizita parcul Național Serengeti, unde voi putea să văd animale maiestuoase în mediul lor natural, girafe, hipopotami, zebre, lei, maimuțe și multe altele. Și dacă asta nu va fi de ajuns pentru setea mea de aventură, mai urmează să înot cu delfini și să fac scuba diving pentru a vedea recifurile de Coral din Oceanul Indian. Practic, va fi o aventură special croită pentru sufletul meu, pentru care va trebui să mă pregătesc temeinic, din punct de vedere fizic.
A doua locație e pentru sufletul de descoperitor din mine, pentru că întotdeauna mi-am dorit să văd „pe viu” viața triburilor primitive din Africa. Cultura nepătată, tradițiile, ritualurile, m-au fascinat întotdeauna. Voi vedea cu ochii mei oameni care trăiesc în armonie absolută cu pământul, fără a-l tulbura prea tare, într-un loc unde nu există consumerism, iar oamenii mănâncă pentru a putea trăi, și nu invers. Acolo timpul se oprește, și îmi pot trage răsuflarea, și mă pot încărca cu energie pozitivă pentru un an întreg. Voi dormi pe un vulcan(UN VULCAN ADEVĂRAT) aproape de lacul de lavă, voi avea ocazia să dorm într-o casă tradițională, să văd cum acești oameni își duc traiul în armonie. Bine, un singur lucru nu voi putea face, și anume să mănânc insecte, asta dacă într-adevăr se mănâncă insecte acolo.
Viața e o aventură, iar eu așa vreau să o trăiesc!



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: