marți, 9 octombrie 2018

Touchdown romantic?

  Ce poate fi mai frumos și mai romantic decât un city break Christian Tour petrecut în 2, în Londra, la un meci NFL cu echipa preferată a soțului?
  Soțul meu este jucător de fotbal american de 11 ani, la echipa Bucharest Rebels, cvadruplă campioană, și amândoi adorăm acest sport. Aduce tot, euforie, suspans , momente wow, voie bună.  După 1 an și ceva în care toată atenția mea s-a îndreptat către copil, o escapadă romantică la meciul Raiders, pe Wembley Stadium, ar reînvia pasiunea noastră(și pasiunea dintre noi).
  De când am născut, l-am neglijat/ignorat pe bietul copil, pardon, bărbat, și pasiunea dintre noi a cam scăzut, deși înainte de a naște aș fi jurat că mă pot împărți la doi, zi de zi. Așa că am încercat să recuperez altfel. Mai un fel de mâncare preferat, mai o plimbare, mai o vizionare de meci, mai un dârdâit în tribună la meciurile lui. E, acum, îmi place și mie să merg la meciuri, dar trebuie să mă plâng cumva, nu? Plus că nu de fiecare dată am reușit să văd tot meciul, pentru că…copil mic, schimbat, hrănit, plimbat, adormit. Așa că am pierdut câteva faze. Iar când era prea frig, nu puteam să merg, pentru că nu aveam cu cine să las fata, așa că mă mulțumeam cu privitul de acasă.
  Și ca să revin la viitorul city break, principalul obiectiv va fi meciul NFL Oakland Raiders- Seattle Seahawks de pe stadionul Wembley. Plus că, în pauză, am putea cumpăra tricouri, șepci, orice cu sigla Raiders(nu că nu ar fi plină casa de astfel de obiecte).
  Atât înainte, cât și după meci, am putea vizita Londra, să vedem Big Ben-ul, să ne urcăm în roată (London Eye) deși am o frică teribilă de înălțime.
  Aș mai vizita Westminster Abbey, Palatul Buckingham, circul Picadilly și bineînțeles, muzeul londonez. În rest ar fi plimbări pe malul Tamisei, cumpărături( yupyy) probabil pentru cea mică cele mai multe, mâncare și băutură. Și nu, nu fish and chips, ci orice altceva ce nu conține pește, deoarece dragul meu soț nu suportă peștele de nici o culoare, spre dezamăgirea mea. Asta nu înseamnă că nu îl mai păcălesc câteodată cu ajutorul condimentelor.(Shhh, să nu îi spuneți).
  Cu siguranță, cu un astfel de city break în Londra, nu aș da greș, și ar vedea aprecierea mea, precum și vaga părere de rău pentru că l-am cam neglijat de când am născut.  Așa că o să mă apuc să caut oferte city break, nu de alta, dar meciul e luna asta. Noroc că am bilete de avion Christian Tour.  Adică nu am încă, dar o să le am( hihi).
  Noroc cu faptul că există meciuri în Londra, pentru că în State nu cred că vom putea ajunge prea curând. Mult prea scump, mult prea departe, mult prea multe detalii, care sunt dificile când ai un toddler ultra-dependent de mami, și nici nu ai cu cine să lași copilul dacă pleci. Așa că ne putem mulțumi cu un city break în Londra, anual, în perioada meciurilor NFL. Mai ales că minunatul și scumpul și drăgălașul meu soț nu prea le are cu romantismul, așa că sunt eu romantică și pentru el.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: