vineri, 7 octombrie 2022

Acasă e un sentiment!

Acasă

 

Acasă nu e doar un loc, este și un sentiment. Acasă e locul unde te simți comod și în siguranță, locul unde poți fi tu însuți și unde te poți relaxa.

Mult timp am crezut că de fapt acasă e locul unde ai crescut, și unde primești corespondență, dar după ce m-am plimbat prin lume, și prin mai multe case cu chirie, am realizat că pentru mine acasă e unde vreau eu, atâta timp cât îmi pot face colțul meu, numai bun de savurat o carte, de scris un articol sau pagini de carte, alături de un ceai cald și o pătură frumos colorată.

În fiecare casă în care am locuit am avut colțișorul meu, cred eu că asta mi-a menținut o stare echilibrată, atâta timp cât am avut un loc în care să ma reconectez cu mine însămi și cu lucrurile preferate.

În Danemarca de exemplu, aveam niște coșulețe așa: https://answear.ro/p/madam-stoltz-set-de-cosuri-decorative-2-pack-606099 în care îmi țineam fel de fel de briz-brizuri, îndeosebi pe cele pe care le făceam eu singură.

Mai târziu, mi-am luat și organizatoare bijuterii de pe answear.ro, accesorii pe care cred că orice femeie ar trebui să le dețină. O casă dezorganizată duce la o viață dezorganizată, și o viață dezorganizată nu aduce nimic bun.



Am încercat de-a lungul timpului fel de fel de hobby-uri sau mici afaceri, de la făcut accesorii, brățări, gentuțe, tablouri, până la cozonaci și alte prăjituri. Ce nu s-a schimbat niciodată însă a fost pasiunea mea pentru scris. Sunt genul de om care a avut jurnal de când am învățat să scriu, în care îmi așterneam gândurile și sentimentele. Câteodată le mai citesc, în colțul meu liniștit, uitându-mă la pozele din ramă, învelită cu o pătură de pe Answear.ro

E interesant să vezi și să îți amintești cum a evoluat perspectiva asupra vieții din copilărie și până la viața adultă, ce principii au rămas, și ce principii s-au pierdut. Unul din principiile pe care mi le-am păstrat încă din mica copilărie este organizarea acestui colț avem. Când eram copil, aveam locul meu sub masă, unde mă ascundeam să citesc, iar acum, deși e puțin mai dificil având copii, locul meu magic este în dormitor, de unde pot vedea și răsăritul și apusul, unde pot sta confortabil, și unde îmi pot așterne gândurile sau pot citi o carte bună.

Mi-e dor câteodată de „acasă” din copilărie, unde grijile nu existau, pentru că toate le prelua mamaia mea, care m-a crescut ferită de toate greutățile lumii, unde chiar dacă nu aveam multe, aveam colțul meu în care mă jucam,  intrând lumea magică a imaginației mele, și unde nici o lacrimă nu își găsea loc pe obrajii mei. Acum încerc să le ofer și copiilor mei același lucru. Acel loc al lor, cu accesorii alese de ei, loc în care ei se simt comozi și feriți de orice grijă. Și sper din suflet să îi pot proteja cât mai mult!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022!

 

Niciun comentariu: