miercuri, 19 octombrie 2022

Despre Cristale cu StoneMania

Despre cristale cu stonemania.ro

 

Universul este energie, totul este energie, noi, apa, aerul. Niste cercetători au descoperit că atunci când atingi un obiect, se realizează un schimb de energie, iar conexiunea rămâne constant, și oricât de tare te-ai îndepărta de obiect, oricând poți relua „relația” cu acel obiect.  La fel și între oameni, știți vorba aia ”nu s-a rupt cordonul ombilical”? De fapt are legătura tot cu energia. Însă există obiecte în lumea asta, care pot amplifica anumite energii, pot curăța, pot aduce noroc și echilibru, și acelea sunt pietrele semiprețioase. Eu una le consider darul naturii pentru noi.



Tatăl meu a fost întotdeauna pasionat de cristale, indiferent că era vorba de cristale brute, sau pietre semiprețioase, a avut întotdeauna o slăbiciune pentru ele. La el în casă existau mereu iar eu eram fascinată, însă primul meu contact a fost cu un ou din obsidian, și a fost dragoste la prima vedere(atingere). De atunci, am prins și eu „microbul”, an de an am mărit colecția, și indiferent unde m-am mutat, am avut cel puțin o piatră cu mine.

Într-un timp, chiar mă apucasem de făcut bijuterii cu pietre semiprețioase, în funcție de zodie și personalitatea persoanei.

Așa că am în casă câte puțin din fiecare, de la lapis lazuli la jad, și în portofel am un onix mic, care îmi poartă mare noroc, îl consider talismanul meu norocos.



Lumea pietrelor prețioase este vastă, arată bine și te fac să te simți bine, dacă le alegi cum trebuie. Pe stonemania găsiți absolut toate informațiile la fiecare piatră sau bijuterie în parte, așa că puteți alege cu încredere totală.

Puteți lua de exemplu setul pentru cele 7 chakre, cristalele având rol terapeutic.

Acest articol este scris pentru SuperBlog2022!

Niciun comentariu: