luni, 17 octombrie 2022

Cadouri de zburat minți!

Despre cadouri cu cap de la Mindblower.ro

Dacă ai nevoie de idei de cadouri pentru bîrbați sau idei de cadouri pentru femei

 

Despre cadouri aș putea scrie multe, și despre primit și despre oferit. Modul în care oferi un cadou unei persoane, precum și ce oferi poate spune multe despre cât de mult prețuiești acea persoană.

Întotdeauna mi-a plăcut să primesc cadouri dar mai ales să ofer. Deși atunci când lucram în multinaționale, si venea perioada Secret Santa, uram să primesc cadouri, pentru că niciodată nu aveau farmec. Îmi aduceau aminte de perioada anilor 90, când se făceau cadou seturi de deodorante și astfel de lucruri, sau și mai rău, cadoul pe care îl oferisem eu persoanei cu un an în urmă.

Bine, pe vremea aia chiar nu aveai ce să oferi. Cei mai „șmecheri” ofereau cadouri scumpe, care nu se prea găseau în magazinele de cartier, iar copil fiind, nu prea ieșeam din cartier.

Pentru cei dragi însă, făceam mereu cadouri personalizate de la zero. Semne de carte, tablouri, păpușele croșetate, genți și alte minunății, până când timpul nu mi-a mai permis, pentru că am început să muncesc, mai făceam și voluntariat, și mai mergeam și la un sport.

După ce piața cadourilor s-a mai diversificat, am început să ofer cadouri personalizate de altcineva, pentru că timpul nu mi-a mai permis să le fac eu, cadouri care întotdeauna au făcut furori. Iar de când am copii, pot spune că cineva se bucură în permanență de cadouri de la mine.

Atunci când a de oferit un cadou, am grijă întotdeauna să aflu câte ceva despre persoana respectivă. Este o persoană amuzantă, sau mai sobră, i se potrivește o Păpuşă VOODOO a şefului sau mai bine un Set cadou decantor Glob Pământesc cu două pahare Epique sau dacă e o persoană la fel de friguroasă ca mine o Pătură cu mâneci şi buzunar DELUXE, Ultra Călduroasă.



Un astfel de cadou pe mine una m-ar încânta foarte tare, fiindu-mi frig în permanență, chiar dacă e din cauze medicale, chiar m-ar ajuta să nu mai dîrdîi de frig noaptea, dat fiind că la mine în sector, căldura e un adevărat moft.

Dacă ești lipsit/ă de inspirație, poți găsi cadoul perfect pe https://mindblower.ro/cadouri-barbati



Asta e pentru liderii adevărați pe care îi va amuza cumplit un astfel de cadou, aviz colegilor de la centru.

Contează enorm să alegi cadoul potrivit atunci când îți pasă cu adevărat de persoana căreia îi oferi cadoul.

Deci dacă aveți nevoie de niște cadouri pentru Secret Santa, sau pentru un șef amuzant, sau pentru vecina de la 2 că a stat cu copiii cît ați plecat în vacanță sau vă împrumută mereu ouă și zahăr, găsiți pe https://mindblower.ro/ absolut orice fel de cadou menit să vă „zboare mințile”.

Uite aici un alt exemplu de cadou minunat 


Nu ezita să arunci un ochi, și sigur vei găsi ceva pe placul tău și al celui ce va primi cadoul!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2022!

 

 

 

 

Niciun comentariu: