duminică, 16 octombrie 2022

Cum am devenit Francizat Depozit Virtual la Vindem-ieftin!

 Cum am devenit Francizat Depozit Virtual la Vindem-ieftin!

 

Primul meu job a fost pe la 15 ani ca animator de petreceri și de atunci am schimbat multe meserii, ajutor de bucatar, terapeut, insotitor, am lucrat in curatenie, in constructii, am lucrat si ca zugrav, ca florar, ca livrator, cred ca am incercat tot ce se putea incerca ca job decent. Am tot căutat acea meserie care să-mi ofere libertate de mișcare, fiind o persoană pasionată de călătorii, și care să-mi ofere și stabilitatea financiară de care am nevoie. având 2 copii mici și cu nevoi speciale uneori am parte de urgențe care mă împiedică să stau la un birou fizic și așa am aflat de vindem ieftin întâmplător scroll wind pe Facebook și le-am citit povestea.

Pentru cei care inca nu stiti,  Vindem-Ieftin a revolutionat lumea materialelor de constructii, prin intermedierea relatiei constructorilor, persoane fizice sau juridice direct cu producatorii materialelor de constructii. Au eliminat astfel nevoia de depozite fizice, si au oferit preturi mult mai bune oamenilor, cu livrare directa.
Ca francizat depozit virtual esti legatura directa intre producator si clientul final, si facand treaba cum trebuie, poti obtine un venit frumos lunar. Știam de vindem ieftin. De câțiva ani. Mi s-a părut foarte interesant ceea ce ei fac o dată pentru că revoluționează lumea materialelor de construcții fac un bine mediului prin eliminarea o transporturilor  care ar fi necesare dacă ar exista un depozit fizic. Și în afară de asta mai și ajută sunt alături de foarte multe cauze.

Am să vă relatez o discuție cu un client

-Bună ziua numele meu este Domnul M. aș dori și eu materiale pentru a întări pereții unei case bătrânești, și pentru a repara acoperișul ,ce îmi puteți recomanda?

-Bună ziua numele meu este Patricia Berbec și astăzi vă voi ajuta, în primul rând am nevoie de la dumneavoastră de dimensiuni, câteva poze cu casa precum și planul dacă îl aveți astfel vă pot calcula de câte materiale aveți nevoie urmând să revin eu cu un telefon cu o ofertă concretă

-Vă mulțumesc aștept cu nerăbdare să mă sunați înapoi

După discuție cu clientul primul pas este să stabilesc lista de nevoi a clientului iar mai apoi să contactez fabricile partenere care produc materialele de care clientul are nevoie

După acești pași întocmesc oferta pentru client cu numărul de produse necesare și oferta de preț preț pe care bineînțeles îl negociez direct cu fabrica

La vindem ieftin găsiți de la materiale pentru structură și fundație, panouri sandviș, tâmplărie pvc, tencuieli de interior sau exterior, hale la cheie, materiale sanitare, materiale pentru amenajări interioare sau exterioare, acoperișuri și izolații, precum și instalații termice, astfel puteți achiziționa tot ceea ce aveți nevoie pentru construcția dumneavoastră dintr-un singur loc vor fi livrate la adresa și veți economisi atât timp cât și bani pentru că se elimina comisionul meseriasului. Vindem ieftin este un concept unic în România care a ajuns la 30 de depozite virtuale astfel acoperind nevoile numărului de clienți în continuă creștere

Care e avantajul de a fi francizat depozit virtual? păi e simplu, poți lucra de oriunde, îți poți organiza timpul așa cum consideri, respectând baremul de calitate îl vindem ieftin, câștigurile fiind direct proporționale cu implicarea ta. Vezi detalii

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022!

 

Niciun comentariu: