miercuri, 12 octombrie 2022

Tehnologia cea de toate zilele!

Spacer – IT comes home!

Acum 25 de ani tehnologia era ceva vag, foarte puțini oameni aveau acces la un computer sau chiar și la telefon. Țin minte că aveam prin 97 niște calculatoare amărâte la școală, cu un joc pe care îl adoram și îl țin minte și acum, Volfied se numea, era un fel de Pacman preistoric, dar care mi-a deschis puternic apetitul pentru tehnologie și gaming.

În 98” am primit primul calculator pe care îl împărțeam cu soră-mea și ne certam toată ziua pe el. 2 ani mai târziu au început să apară internet cafe-urile, unde pierdeam toate zilele în care aveam bani de buzunar ssau primeam alocația. Am jucat tot ce se putea juca pe un calculator pe vremea aia, mai târziu jucam în competiții de WOW, Dota sau Counter Strike, acasă mai jucam și Heroes. Le jucam pe toate până la epuizare sau până mă plictiseam. Noroc cu tata care era un împătimit în ale tehnologiei și ne cumpăra cam tot ce apărea. Am învîțat inclusiv să repar calculatoare, ceasuri, tablete și cam tot ce îmi pica în mână. Acum pot să spun că sunt total dependentă de tehnologie, și dacă în copilărie eram pasionată doar de gaming, după ce am născut și mi-am rotunjit dimensiunile, am început să investesc și în articole pentru Sport și călătorie, de exemplu ceasul meu minunat care îmi arată cât de puțin dorm și cam de câte ori pe noapte mă trezesc ai mei copii. De la un simplu gamer, am ajuns să fiu și creator de conținut, nu, nu de jocuri, nu cred că aș avea răbdare să programez, însă folosesc tehnologia în 90% din zi, ceas, telefon, laptop, tabletă, dar cel mai mut telefonul. Ador să fiu în pas cu tehnologia pentru că îmi face viața mai ușoară, de exemplu e foarte ușor să opresc televizorul copiilor și să le zic că a adormit. Fac chestia asta de pe telefon. Desigur că sper ca în viitor, să am toată casa smart, și neapărat un scaun de gaming pentru zilele în care am multe ședințe și mult de scris. Chiar dacă nu mă mai joc, este mult mai confortabil decât un scaun fără mânere, tare și rigid.

Faza e că și ai mei copii încep să fie pasionați de tehnologie, știe cel mic mai bine ca mine să umble pe telefon, într-o zi mi-a secționat ecranul în 2 și eu habar nu aveam că se poate așa ceva. Noroc cu „Sfântul Google” unde caut tot ceea ce nu știu și învăț în fiecare zi ceva nou. Avem acces la atât de multă informație odată cu tehnologia, și e foarte bine atunci când reușim să folosim această tehnologie în avantajul nostru. De exemplu e mult mai simplu să treci programările în calendarul din telefon decât să scrii într-o agendă, odată pentru că are funcție de reminder și a doua oară pentru că având hernie, îmi este infinit mai ușor să car telefonul decât o tonă de agende. Așa că tehnologia pentru mine este indispensabilă, având o viață atât de agitată și plină de evenimente.



Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2022!

Niciun comentariu: