joi, 15 noiembrie 2018

Cum sa NU iti pierzi capul de Black Friday!

Sau cum sa faci cumparaturi cu cap de pe Answear!

De ceva ani, a aparut si in Romania trend-ul cu Black Friday, o zi pe an cu reduceri masive. O zi pe care foarte multi oameni o asteapta cu sufletul la gura, si cu economii puse deoparte. Cu liste de cumparaturi pregatite dinainte, si ochii pe site ca pe butelie. Eu intotdeauna am fost mai chizbuita, cel putin in ceea ce ma priveste pe mine. Am cumparat intotdeauna doar ce am avut nevoie, fara a ceda impulsivitatii. Cand vine vorba de copil, insa, sunt mana larga, fara sa imi pese daca are sau nu jucarii sau haine de ajuns. Intotdeauna mi se pare ca nu are destule.
Si ca sa revin la mine, pentru ca azi sunt egoista, eu ma pregatesc de Black Friday fara prea multe batai de cap.
Imi fac o lista cu ce am nevoie mai tare, iar din acestea aleg doar ce e neaparat necesar sau urgent, si ce se poate combina/asorta la mai multe outfituri.  In timpul sarcinii, garderoba mea s-a modificat total, iar acum, ca am revenit(aproape) la dimensiunile dinainte de sarcina, trebuie sa sufere alte modificari majore, asta insemnand ca imi trebuie alte bluze de dama, nu de gravida, genti de dama, si nu de scutece, bine, probabil vor contine si scutece in continuare, dar macar sa fie mai fashion, sa mai arat si eu a femeie si nu doar a mama, camasi, pentru ca trebuie sa am si tinute office, nu sa arat ca si cum as pleca la piata, si tot asa. Si daca tot sunt reduceri, poate gasesc si o pereche de ghete de barbati, pentru ca minunatul are un talent extraordinar in a distruge orice pereche de incaltaminte in cateva luni, cum reuseste, nu stiu.
Ideea e ca intotdeauna cumpanesc la toate variantele, si aleg cu grija ce imi cumpar, chiar daca sunt reduceri, pentru ca e necesar sa aratam bine, dar la fel de necesar e sa platim chiria si utilitatile, si mai trebuie sa si mancam. Daca mi-as urma tendinta de cumparare, as ajunge la faliment personal, plus ca nu prea mai e loc in sifonier.
Asa ca spor la cumparaturi!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: