marți, 6 noiembrie 2018

Pledoarie pentru sanatate!

Alimentația copilului este un subiect delicat. Delicat pentru că proaspetele mămici se confruntă cu o mulțime de sfaturi ”din popor” despre ce, cum, cât și când trebuie să mănânce copilul. Vecina, mama, bunica, vânzătoarea de la alimentară, medicul de familie, toată lumea știe ”mai bine” decât mămica în cauza. Ei bine, aceste mămici au nevoie de informare, cât mai corectă și cât mai bună, pentru a ști ce să răspundă când li se spune:”Noi cum am crescut?”
Eu una m-am informat încă din timpul sarcinii despre alimentația bebelușului și de ce nu, a noastră ca familie. Și înainte aveam o dietă cât de cât echilibrată, dar o dată cu sarcina, am devenit și mai atentă.
Cu diversificarea a fost show, toată lumea mă îndemna să îi dau copilului ceai și suc de fructe de la 2,3 luni, și le răspundeam scurt: Așa am crescut și noi da, de-aia sunt atâția adulți obezi, diabetici și cu probleme digestive! Așa că am mers pe principii sănătoase, în care am preferat să îi dau copilului ciocolata bebelușului(avocado, banana și pudră de roșcove) în loc de minuni pline de zahăr din comerț, sau budincă din semințe de chia, sau paste cu sos proaspăt de roșii. 
Oricum, sunt extrem de multe alternative la toate porcăriile nesănătoase, borcănele pline de zaharuri, E-uri și alte minuni. Drept urmare, am un copil perfect sănătos, care nu a avut nici o răceală serioasă într-un an de zile. Nu a primit miere până la un an, și urmează să primească miere de manuka, care este extrem de benefică pentru sistemul imunitar.
Și prin alimentația copilului, toată lumea duce o viață sănătoasă.
De exemplu, omleta e mult mai gustoasă și sănătoasă cu ulei de cocos.
Budinca din semințe de chia are puține calorii și multe vitamine(foarte multe)
Pudra de roșcove, ca înlocuitor pentru cacao, nu agită, are același gust și mult mai multe beneficii.
Prin alimentația sănătoasă a copilului, îi asigurați un viitor sănătos, din toate punctele de vedere, și fizic și psihic, pentru că și alimentația influențează psihicul. Și ca ultim avantaj, pentru noi mămicile, o astfel de alimentație menține silueta la proporții ideale!




Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: