marți, 27 noiembrie 2018

Tu cum te pui la adapost?

Voi cum va puneți la adăpost? În construcția unei case, există foarte multe aspecte ce nu trebuie neglijate, asta daca îți dorești o locuință durabila, călduroasă și confortabilă. Căci dacă ai casa sclipitoare și pe acoperiș nimic de calitate, și la prima furtuna îți ploua în casa, e cam nasol, nu credeți? Țineți minte că vă povesteam acum ceva timp de casa visurilor mele. Atunci am uitat acest aspect, care pentru mine este extrem de important. Pentru că îmi aduc aminte că în copilărie, bunicii mei, unde am și crescut, aveau pe casă un fel de carton( o chestie neagra de se lipea cu smoală), am uitat denumirea, și trebuia înlocuit in fiecare an, pentru ca după câteva luni, ploua în pod, și astfel se umezeau și pereții casei și tavanul.
Dupa multi ani au realizat ca e mult mai avantajos sa puna tigla metalica sau tabla cutata zincata.
Bun, și cum avem nevoie de un acoperiș bun și durabil, m-am decis sa apelez la Vindem-ieftin.ro.
Ce avantaje oferă achiziția de materiale pentru acoperișuri prin Vindem-ieftin.ro? Iată:
  • Pentru ca pot cumpăra totul dintr-un șingur loc, iar astfel pot economiși timp și mai ales bani (totalul necesarului de materiale fiind mai mic decât în depozitele clașice și hypermarketuri).
  • Nu mai alerg după țiglă metalică, accesorii și șistem pluvial prin depozite, căutând cele mai bune prețuri.
  • Compar ofertele pe care deja le ai de la alți furnizori (fabrici consacrate în acest domeniu), așa ma pot șigura că obțin cele mai bune prețuri.
  • Am parte de conșiliere gratuită daca cumva am nevoie nevoie de informații despre produse. Având consultant dedicat, câștig timp pentru ceea ce este cu adevărat important pentru mine.
  • Marfa se livrează direct de la producător, fiind ambalată corespunzător, ajunge la mine la poarta în cele mai bune condiții, nefiind stocată prin depozite și manipulată de mai multe ori, ceea ce se reflectă atât în calitatea produselor, cât și în prețul final către client (costurile de manipulare, depozitare și transport fiind, altminteri, incluse în adaosul comercial aferent produsului).
  • Pot evita comișionul meseriașilor care recomandă depozitele, hypermaketurile sau anumite produse. Chiar dacă sunt bine-intenționați, e poșibil să îmi recomande doar ceea ce cunosc ei, implicit să ratez șansa de a profita de produse mai calitative sau oferte mai bune.
  • Riscul la achiziție este zero. Cei de la videnm-ieftin își asumă responsabilitatea și fac totul pentru ca, în final, eu ca și client să beneficiez de o livrare perfectă și rapidă. Garanția și siguranța livrării mărfii o reprezintă recenziile video de pe șite.
  • Vindem-ieftin oferă exact ce imi doresc, nu primesc o altă marfă mai slabă calitativ sau produse care sunt pe stoc și trebuie rulate.
SI pe langa toate astea, mai ofera si 100 de lei daca filmez cand primesc livrarea. Nu este o sumă mare, dar e o economie. Mai ales când ai cheltuieli ca cele necesare la construcția unei case.
Abia aștept să fie totul gata. Oricum, o porțiune de acoperiș va avea panouri solare, iar o altă parte va fi verde, adică partea care va putea vedea de pe terasa de la etaj. Verde însemnând acoperiș „viu”. Iar partea de deasupra locului meu de odihnă va avea geamuri speciale pentru mansardă. Prin care pot privi cerul înstelat, sau norii pufoși în zilele senine, sau care să îmi ofere lumina necesară pentru a citi o carte în liniște.
Și cum în curte nu există spațiu de grădină, partea „vie„ a acoperișului va avea și câteva plante care îmi plac mie, pentur că nu afectează deloc structura, și mai are și efect antifoni, și nu oricum, până la 40 de db. Asta înseamnă că pisicile vecinei, care adoră să se plimbe pe casă, nu vor mai speria pe nimeni în toiul nopții. Acoperișul viu este extrem de ușor de întreținut și are o mulțime de beneficii.
Și ca să revin la partea cea mai mare a acoperișului, care va acoperi peste 60 la sută din suprafața construită, încă oscilez între acestea două. Sistemul Complet Acoperis ALUTYTAN Ice Pur Viking Pruszynski are mai multe variante de culoare, și cred că cel mai tare s-ar potrivi culoarea Anthracit Grey, asta ca să fie în ton cu partea „vie” a acoperișului, și are și garanție pe viață. Iar a doua variantă ar fi Sistemul Complet Acoperis WETTERBEST PLUS, care e ceva mai ieftin, are o singură variantă de culoare, nu are garanție pe viață, dar arată foarte bine. (poze mai jos)

Iar ferestrele vor arăta cam așa:


Voi pe care l-ați alege? De fapt, stați așa că am uitat, au consultant specializat cei de la vindem-ieftin, ceea ce este absolut minunat pentru mine, și asta înseamnă că eu îi zic ca ce mi-ar plăcea, și el îmi zice care e mai potrivit pentru casa mea, și bineînțeles, pentru bugetul meu. Deci, dragii mei cititori, dacă vă doriți materiale de calitate, la prețuri reale, și care să fie livrate direct unde ai nevoie, cei de la vindem-ieftin sunt ceea ce căutați. Să nu uitați și faptul că dacă filmați livrarea, primiți 100 de ron!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!


Niciun comentariu: