marți, 20 noiembrie 2018

O nunta ca in povesti!

A fost odata ca niciodata o fata ce citea mult, si credea in povesti. Si a crezut toata viata in povesti, si in dragoste la prima vedere, acea dragoste de care sti si simti ca va fi ultima. Iar cu toti stim, ca pentru a celebra o astfel de dragoste, este nevoie de o nunta pe masura, intr-un peisaj feeric, cum ar fi la un salon de nunti din Brasov?
Intotdeauna mi-a placut muntele, cu peisajele lui fabuloase, cu aerul acela proaspat si autentic, unde pozele sunt perfecte ca atare, si nu au nevoie de nici o editare. Sa va zic cum ar arata pentru mine nunta perfecta:
Nunta mea perfecta ar fi atipica, departe de aglomeratia metropolitana, cu o slujba religioasa la Manastirea Poiana Brasov, in costume traditional romanesti de nunta
.
(Sursa:costumepopulare)
 Nu suntem traditionalisti din toate punctele de vedere, insa ne iubim tara, si iubim portul popular. Si la cununia civila eu am avut un compleu cu fusta si bluza din panza topita, cusute de mana cu motive traditionale. 
Dupa cununie, pana sa ajungem la restaurant, vom face poze, in toate locurile minunate din Poiana, cu peisaje de taiat rasuflarea.
Iar restaurantul....este extrem de important pentru mine. Pentru ca atat noi, cat si invitatii, trebuie sa ne simtim bine, confortabil, mancarea sa fie buna, servirea ireprosabila, aranjamentele la fel. Pe langa asta, e necesar ca invitatii sa aiba unde sa iasa la aer( mai ales fumatorii), iar invitatii mai mici sa aiba unde sa se joace, fara sa ii incurce mesele si scaunele. De asemenea trebuie sa aiba loc de dansat, pentru ca toti cunoscutii nostri sunt impatimiti ai dansului, iar rudele adora sa joace hore. Asa ca e nevoie de un loc de rupt opinci. Opincile mele desigur, pentru ca eu opinci voi purta, nu de alta dar nu suport tocurile, nici nu stiu sa merg pe ele, si decat sa merg ca o rata trotilata mai bine ma incalt in opinci. Muzica este un alt aspect important.
Toate doleantele mele, pentru ca sotul nu are absolut nici o pretentie, le pot indeplini cei de la Royal Boutique Hotel Poiana Brasov. Va fi o sansa si pentru invitati sa beneficieze de cazare in Poiana Brasov, mai ales pentru cei care nu au fost niciodata acolo, sansa pentru ca hotelul Royal are niste camere absolut superbe, care iti dau senzatia de confort de acasa.
Si sa revenim la nunta. Invitatii vor avea parte de surprize pe tot parcursul serii, chiar si mirele va avea o surpriza pregatita. El fiind jucator de fotbal american de foarte multi ani, in curand se va retrage, iar nunta va fi ocazia perfecta pentru a-l surprinde. Eu, domnisoarele de onoare si baietii din echipa vom simula un meci de flag(fara contact), imbracati in echipamente( doar partea de sus), iar casca pe care o voi purta eu, si mingea folosita, va fi semnata de jucatorii din echipa lui NFL preferata, Oakland Raiders. Pentru invitati, surpriza va consta in dansuri traditionale interpretate de un ansamblu. In ceea ce priveste formatia, mi-as dori tot o cantautoare traditionala, pentru ca muzica va alterna intre traditional si nou( nu manele). De fiecare data cand ma gandesc la momentul punerii baticului, imi vine in minte melodia "ia-ti mireasa ziua buna" si ma podidesc lacrimile. Desi casa parinteasca am parasit-o de mult. Cea mai mare dorinta a mea este ca mamaia mea, care m-a crescut, sa apuce sa ma vada in rochie de mireasa, cu parul impletit( e foarte lung) si voalul cusut de ea, sper din suflet sa mai traiasca pana atunci(are 82 de ani si e tare bolnavioara). Culorile albastru si violet vor prima, albastru pentru ca este culoarea echipei sotului, Bucharest Rebels, si violet pentru ca este culoarea mea preferata. Inclusiv buchetul va contine flori violet si albastre. Domnisoarele de onoare vor avea rochii violet, iar cavalerii camasi albastre. Dansul mirilor va fi o surpriza pentru toata lumea in afara de noi, pentru ca va incepe cu vals, dar se va termina altfel
🙂
Masa de prezidiu va fi asezata in asa fel incat sa pot vedea pe toata lumea, si  sa pot iesi usor, pentru ca am deja experienta de la cununia civila, unde abia am apucat sa mananc, pentru ca trebuia sa trec pe la fiecare masa, sa vorbesc cu invitatii, sa depan amintiri, etc. Acum insa, voi avea un ajutor de nadejde, pe fiica mea, care cu siguranta va avea grija sa capteze toata atentie, lucru care nu ma va deranja absolut deloc J. La cununia civila era in burtica, si tot a dansat. Acum cu siguranta va dansa pe toata durata petrecerii, pentru ca adora sa danseze, si e incredibil de haioasa. Ca toti copilasii de altfel.
Cam asa arata nunta perfecta pentru mine. Poate e prea mult, poate e prea putin, dar pentru mine este de ajuns.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: