duminică, 18 noiembrie 2018

Revelion de poveste, doar cu Christian Tour este!

Cum toata viata mi-am dorit sa calatoresc, si am fost pentru 1 an si ceva Director PR pentru un Travel Blogger, mi s-a pus pata acum ceva timp sa devin si eu unul. Adica, cine nu si-ar dori sa calatoreasca, sa scrie, si sa mai si faca bani din asta.
Ei bine, in ultimii ani, Revelionul a fost cam jalnic pentru mine, batranesc cel putin spus. Adicatelea frumusel in familie, ciocnit un pahar, mancat un carnatel, o salatica de vita(adica bouef) si apoi nanica.
Anul asta am zis –Gata frate, trebuie sa schimb ceva, Pisi, mergem in Dubai? Revelion in Dubai?
Pisi, care nu e chiar pisi(cred ca ma strange de gat daca vede ca i-am zis asa) ci e ditai omul, a zis sa mergem unde vrea sufletul meu.
Si sufletul meu vrea in Dubai, la caldurica, ca tare m-am saturat de frigul de la Bucuresti, unde Radetul joaca bambilici cu temperatura caloriferelor.
Buuun, si tot cautand pe net Oferte Speciale Revelion, m-am decis sa aleg Revelion Christian Tour, nu de alta, dar am mai calatorit cu ei, si nu am fost deloc dezamagita.
Dubai e exclusivist, elitist, de fițe, scump. Sunt "hainele de duminica" ale lumii Arabe. Dar merita o asemenea experienta. Numai cand ma gandesc ca nu o sa ma mai inghesui pe balcon sau pe acoperisul blocului cu `slabutul` meu sot sa vedem niste amarate de artificii, (ca doar nu eram nebuna sa merg in Piata Constitutiei sa paralizez de frig), ci o sa pot vedea o splendoare de artificii, un joc de lumini absolut minunat pe cerul din desert, mhm, va fi divin, ce mai.

O sa fac rezervare la restaurantul din Burj-al-Arab, de unde o sa pot vedea minunatiile arhitecturale realizate intr-un mediu nu tocmai prielnic. Si bineinteles, una din mese va avea loc la restaurantul Ossiano, adica acel restaurant subacvatic, unde o sa pot manca peste privind alti pesti.  Atentie, rezervarea trebuie facuta cu o vesnicie inainte.

O sa mai vad si Burj-al-Khalifa, unde imi voi infrange teama de inaltime si voi urca la etajul 125, sper sa nu lesin pe acolo.
Sunt o multitudine de lucruri de facut si vazut in Dubai, nici nu stiu daca o sa am timp sa le fac pe toate, insa cu siguranta imi voi face timp sa imi vizitez o prietena de suflet, care lucreaza ca stewardesa. Ea cu siguranta va fi cel mai bun ghid pentru mine, mai ales la cumparaturi(hihi).
De cercetat insa, sunt regulile de acolo, pe care eu le stiu cat de cat, pentru ca am mai vizitat tari arabe. Cum ar fi faptul ca este interzis sa te tii de mana cu sotul/sotia pe strada, sau orice forma de afectiune, hainele trebuie sa fie decente(la noi nu e cazul, oricum e mai bine sa porti haine largi in desert), poti face plaja, dar nu topless sau nud(iar nu e cazul la noi sa ne facem griji J), toate decente, daca ma intrebi pe mine. Mai este interzis injuratul in public, aducerea de medicamente anxiolitice( au o intreaga lista de medicamente interzise, deci daca nu poti sta fara un anume medicament si este pe lista de interzise, mai bine nu mergi, risti inchisoarea)
As vizita si Opera, asta daca gasesc vreun bilet, iar pe sot sa il trimit la Dubai Mall, sigur nu se plictiseste.
Si un lucru neaparat de facut in Dubai este safari in desert, cu Jeep-uri. Merita, trust me!
Asa ca eu ma pregatesc de Revelion in Dubai, ne povestim dupa!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: