joi, 22 noiembrie 2018

Solutia ideala pentru un ten afectat de poluare

Fiecare lucru are o viata. Noi ne nastem, imbatranim, murim. Plantele cresc si apoi se ofilesc. Totul in viata e trecator. Insa noi oamenii avem la dispozitie trucuri prin care sa ne mentinem viata si calitatea ei cat mai mult timp. Un lucru insa care nu este deloc de neglijat este pielea noastra. Foarte multe persoane nu acorda o atentie sporita ingrijirii pielii, iar cu nivelul poluarii in continua crestere, mai ales in orasele aglomerate, pielea sufera si isi pierde luciul, elasticitatea, fermitatea, supletea.
Daca mai adaugi si stresul, si varsta, te trezesti cu o piele imbatranita inainte de vreme, si riduri la fel de devreme.
Eu de exemplu, daca nu as folosi creme speciale, as arata ca un zombi, cu insomnia de care sufar, si stresul provocat de teama de a-mi duce copilul la cresa.
Ei bine, exista o gama de produse care pe mine ma ajuta, si va poate ajuta si pe voi, sa luptam impotriva imbatranirii premature a pielii, ca nu avem banii Madonnei sa dam pe operatii estetice.
Gama despre care vorbesc este noua gamă Aslavital Mineralactiv, creată pe baza argilei 100% naturale, aceasta gama fiind prima gama românească creată pe baza argilei 100% naturale, provenită din Munții Pădurea Craiului, cu ingrediente active de ultimă generație: Cobiodefender-ul EMR, complexul Ferulan bogat în acid ferulic, care are ca beneficii: hidratarea, detoxifierea tenului și protejarea sa împotriva efectelor stresului urban, regenerarea celulară naturală.
Eu de exemplu, folosesc cu mare si deosebit succes apa micelara cu argila care asigura o curatare blanda a tenului, il detoxifica si elimina efectele stresului urban, si are si efect antipoluant pe deasupra.
Un alt produs care imi place foarte tare, si care imi lasa tenul curat, neted si catifelat, este Pudră de Argilă pentru tratamente cosmetice. Acesta poate fi combinat cu diverse (fructe, legume, lactate) in functie de necesitati si afectiuni. Eu de exemplu o combin cu miere atunci cand imi apar cosuri, sau cu zat de cafea. Face minuni, va zic.
Un alt produs care nu trebuie sa lipseasca din trusa de ingrijire a unei femei este emulsia demachianta detox, care este absolut minunata, mai ales daca ai pielea sensibila, ca mine.
Eu am ramas cu pielea extrem de sensibila dupa sarcina, ma irit imediat, daca mananc ceva ce nu imi prieste imediat se vede pe fata, ma patez la soare, ce mai, imbatranesc, iar statul in cel mai poluat oras din Romania isi spune cuvantul, la care mai adaug si nopti nedormite, alimentatie precara(uit sa mananc mai mereu), stres, etc. Daca nu as folosi produsele din gama Aslavital Mineralctiv, probabil as avea pielea unei persoane de 50 de ani, nu de 30. Noroc cu Farmec, un brand cu vechime, cu produse de calitate, care respecta femeile, si vin cu solutii inovative pentru problemele tenului acestora. Cel mai important cred ca este faptul ca produsele sunt de calitate, originale si autentice.
De-aia am ales sa fiu o femeie cu farmec.
Aceasta gama este disponibilă în magazinele de brand Gerovital şi Farmec, în magazinul online www.farmec.ro, dar și în hypermarketuri, supermarketuri și magazinele de specialitate din țară.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2018!

Niciun comentariu: