joi, 1 noiembrie 2018

Blugii cei de toate zilele!

Nu știu cine a inventat blugii, dar să ii dea 'al de sus sănătate. E cea mai buna invenție de la electricitate încoace. De ce? Pentru că poți combina blugii în toate felurile, la orice fel de ținute. Să vă zic ce am pățit. La începutul sarcinii am primit o pereche de blugi de damă de la mama. Super tari, cu talie joasa, ușor skinny, extrem de confortabili, care arată formele întocmai. Buuun. Bineînțeles că nu i-am mai putut purta când m-am pufoșit si a crescut burtica. Așa că au rămas in dulap. Iar zilele trecute, mi s-a pus pata sa fac ordine în șifonier. Încă nu am ajuns la formele de dinainte de sarcină, dar am slăbit destul de mult, și nu știam cu ce sa mă mai îmbrac. Așa că am probat blugii. Și îmi veneau peeeerfect. Bucurie, euforie, am donat tot ce era mai mare, și am rămas cu minunații blugi și restul de pantaloni care nu mă încap încă. E, și cum nu mai stau doar acasă, o săptămână, mai exact pană intră banii, va trebui să mă descurc doar cu blugii ăștia, care întâmplător, sunt și preferații mei. Așa că săptămâna mea va arăta cam așa:
Lunea pe tocuri: blugii, o pereche de botine, găsită la categoria încălțăminte de damă, un body-cămașă negru, ușor lucios, și un sacou cambrat. Evident, geanta de piele, să se asorteze cu botinele, și părul despletit( e foooarte lung și îl las destul de rar despletit)

Marțea în converși: după o zi întreagă pe tocuri, picioarele mele au nevoie de suprafețe plane și confortabile; deci blugii, converșii, tricou cu echipa în care joacă soțul și un minunat hanorac Under Armour albastru. As putea să îi zic și Marțea Albastră, pentru ca tot outfitul e albastru, doar tenișii sunt albi.
Miercurea zăpăcită: zăpăcită pentru că de obicei la mijlocul săptămânii sunt deja extenuată de program, și outfitul e compus din ce nimeresc: blugi, ghete de piele, moi si confortabile, o bluză casual neagră, și paltonul negru, dacă e nevoie.

Joia colorată: joia am ședință de terapie cu un băiețel, drept urmare outfitul trebuie să fie comod, și să nu mă doară sufletul daca se pătează, și să mă pot tăvăli pe jos in voie: blugi, teniși, tricou polo curcubeu și hanorac.

Vineri: Oh happy day, vine weekendul, curățenie, cumpărături, mâncare, treabă multă, somn puțin, dar azi ies în oraș după terapia cu copilul, așa că trebuie să fiu cât de cât classy: blugi, pantofi cu toc(mă descalț la ședința de terapie) și o cămașă ușor lărguță, cu mâneci trei-sferturi, cu model tradițional, aduce puțin a ie. Pe deasupra, paltonul crem, și geanta crem. Azi nu asortez geanta la pantofi.

Sâmbătă: pai ziua începe cu piața, și se termină cu o ieșire în parc(trebuie) așa ca: blugi, adidași pentru alergat violet(merg mult pe jos azi)tricou mulat și decoltat, roșu, și dacă e nevoie, geaca de toamnă(e rozalie)

Duminică: duminica e zi de plimbări deci din nou blugi, converșii sau adidașii, pulover subțire, casual, albastru metalizat. Poze cu mine îmbrăcată nu am, nici nu are cine să îmi facă și nici nu sunt pregătită "să ies in lume".
Voi cum ați purta blugii o săptămână întreagă?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2018!

Niciun comentariu: